Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچه برای ارتباط درست با مشتریان نیاز دارید؛ نرم افزار CRM پیام گستر

ارتباط موثر با مشتریان هسته اصلی هر سازمانی است و می‌تواند بر بقای یک کسب و کار تأثیر بگذارد. اگر بتوانید به طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، می‌توانید از مزایای افزایش فروش، بازگشت مشتریان و رضایتمندی آن‌ها بهره‌مند شوید.

درمقابل ناتوانی در انجام این کار به سرعت باعث کاهش فروش، مشتریان ناراضی و احساس منفی می‌شود که ممکن است از طریق فرد به فرد پخش شود. به همین دلیل هر شرکتی به یک پلتفرم برای مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد.

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به اهداف سازمان‌های مشتری‌محور کمک می‌کند. درواقع با ساده‌سازی ارتباطات داخلی (درون سازمان) و ارتباطات خارجی (بین سازمان و مشتری)، CRM می‌تواند کارهای زیادی را برای هموارسازی فرآیندهای جاری انجام دهد. CRM پیام گستر، بهترین نرم افزار جامع برای برقراری ارتباط درست با مشتریان است.

مزایای برقراری ارتباط موثر با مشتری از طریق CRM

نیازهای مشتری به تدریج تغییر می‌کند و CRM به شما کمک کند تا با این نیازهای همیشه در حال تغییر سازگار شوید. زمانی که این سیستم به شما در نظارت بر مشتریان فعلی کمک می‌کند، می‌توانید بیشتر بر روی یافتن مشتریان جدید و گسترش بازار خود تمرکز کنید. مزایای پیاده‌سازی این ابزار در شرکت شامل موارد زیر می‌شود:

پاسخگویی سریع و پیگیری به موقع درخواست‌های مشتریان

از نظر مشتری بسیار ناامیدکننده است، زمانی که به آن‌ها قول می‌دهید که دوباره تماس بگیرید اما این کار را فراموش کنید. نحوه ارتباط شما با مشتریان می‌تواند تفاوت عمده‌ای در ارتقای کسب و کار شما و متمایز شدن از رقبا ایجاد کند.

نرم‌افزارهای CRM عموما دارای ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا نیازهای مشتری را به طور مؤثرتری مدیریت کرده و با پیگیری به موقع پیام‌ها و مکالمات با افراد مختلف، ارتباط را آسان‌تر می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا از وقوع هر گونه فراموشی یا اشتباه در سراسر کار جلوگیری کنید.

این چارچوب به صورت اتوماتیک شما را متعهد می‌کند که با یک مشتری خاص، به عنوان مثال شخصی که بر روی لینک در ایمیل کلیک کرده، تماس بگیرید. بنابراین باعث می‌شود در پاسخگویی به مشتریان خود سریع‌تر باشید و در نتیجه قدرت برند شما در زمینه ارائه خدمات به مشتری افزایش خواهد یافت.

اشتراک‌گذاری اطلاعات بین افراد سازمان

به کمک CRM می‌توانید تمام اطلاعات لازم را ذخیره و به اشتراک بگذارید تا همه افراد شرکت بتوانند با هم در یک پروژه وضعیت یک مشتری را در زمان واقعی به‌روزرسانی یا مشاهده کنند. مثلا می‌توانند ببینند که مشتری در حال حاضر در چه مرحله‌ای از چرخه فروش است. بنابراین به کارکنان از واحد فروش گرفته تا پشتیبانی این امکان را می‌دهد که قبل از مکالمه با مشتری، سوابق او را مشاهده کنند و نیازهایش را در سریع‌ترین زمان برآورده کنند.

ارسال موضوعات مورد علاقه مشتریان با استفاده از پایگاه داده

یکی از ویژگی‌های شگفت انگیز سیستم‌های CRM این است که به شما کمک می‌کند مشتریان خود را طبق پایگاه داده که در این نرم‌ افزار در اختیار دارید، تقسیم‌بندی کنید. شما می‌توانید با استفاده از داده‌هایی که در نرم‌ افزار ذخیره می‌کنید، مشتریان را طبق معیارهای مورد نظر خود تقسیم کنید. این تقسیم‌بندی را می‌توان با روش‌های متعددی بر اساس منطقه، محدوده سنی، صنعت یا تاریخ خرید انجام داد.

نرم افزار CRM می‌تواند مشتریان فعال و وفادار را شناسایی کرده و تاریخچه آن‌ها را مشاهده کند. با سیستم‌های CRM اطلاعات مخاطبان را ذخیره می‌کنید که به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک می‌کند.

برای این که بخواهید مشتریان ایمیل‌های شما را باز کنند باید موضوعاتی بفرستید که به آن‌ها علاقه دارند. با هدف قرار دادن ایمیل‌های خود با دقت بیشتر از طریق تقسیم بندی مشتریان، مطمئنا نتایج بهتری خواهید دید. به این ترتیب، آن‌ها برند شما را به خاطر می‌سپارند.

اتوماتیک کردن بازاریابی ایمیلی

برای جلب نظر مشتری، باید به طور فعال با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و خدمات عالی ارائه دهید. با خودکار کردن بازاریابی ایمیلی می‌توانید ارتباط خود را با مشتریان بالقوه و بالفعل خود تا حدود زیادی بهبود ببخشید. این بدان معناست که ایمیل‌ها به‌محض در دسترس قرار گرفتن داده‌های جدید روی آن‌ها به‌طور خودکار از سیستم ارسال می‌شوند، بدون این که تلاشی از جانب شما انجام شود. خودکارسازی فرآیند بازاریابی، شما را آزاد می‌کند تا روی بهبود سایر زمینه‌های کسب‌وکار تمرکز کنید.

بازاریابی ایمیلی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان برای دریافت بازخورد در تماس باشید. بنابراین شما این فرصت را دارید تا از مشتریان بپرسید که نظرشان در مورد خدمات شما چیست یا توصیه آن‌ها در مورد این که چگونه می‌توانید تجربه مشتری را بهبود بخشید، چه چیزی است.

امکان اتصال به داده‌ها در هر زمان و مکان

CRM مبتنی بر فضای ابری با ارائه دسترسی شبانه‌روزی به اطلاعات نرم افزار، ارتباطات را بهبود می‌بخشد. این به همه کاربران اجازه می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان به اطلاعات یکسانی از پایگاه داده دسترسی داشته باشند. تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، می‌توانید داده‌های CRM خود را از طریق دسکتاپ، لپ تاپ، تلفن همراه یا تبلت خود مشاهده کنید. بنابراین به افزایش سرعت پاسخگویی و حل مشکلات کمک می‌کند. CRM پیام گستر در دو حالت تحت وب و ابری قابل استفاده است که بسته به نیاز هر کسب و کار انتخاب می‌شود.

با CRM ابری لازم نیست همه به طور همزمان در دفتر حضور داشته باشند تا پروژه‌ها به جلو حرکت کنند. هم در محل کار باشید و هم دورکار، می‌توانید در جریان امور قرار بگیرید و با همکاران دیگر ارتباط برقرار کنید. دیگر نیازی به بازگشت به محل کار نیست تا مطمئن شوید تیم شما اطلاعات مورد نیاز خود را به موقع دریافت می‌کند.

CRM پیام گستر، ابزاری مناسب برای بهبود ارتباط با مشتریان

یک نرم افزار CRM موثر بر ارتباطات متمرکز است و به شما در بهبود ارتباطات داخلی و خارجی کسب و کار کمک می‌کند. نرم افزار CRM پیام گستر (payamgostar)، یک ابزار مناسب برای آسان کردن تعاملات مشتریان است. این نرم‌افزار با تمرکز بر ارتباط سازمان با تک تک اعضا اعم از مشتریان، مشترکین و افراد سازمان، به تحقق این هدف کمک می‌کند.

آیا می‌خواهید بدانید که CRM چگونه می‌تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد؟ می‌توانید از دموی رایگان CRM پیام گستر استفاده کنید و با قابلیت‌های آن آشنا شوید تا ارتباطات خود با مشتری را بهبود ببخشید.

سخن نهایی

تجربه مثبت مشتری اولویت اصلی برای موفقیت در هر صنعتی است. استفاده از نرم افزار CRM به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان خود همواره در ارتباط باشید و هر زمان که سوال یا نظری داشت، می‌توانید اطلاعات جدید را به پروفایل او اضافه کنید و به نیازهای او سریع پاسخ دهید.

سیستم CRM پیام گستر می‌تواند به ایجاد روابط مثبت با مشتریان کمک کند. با گوش دادن به نیازهای آن‌ها و یادداشت در نرم افزار CRM خود، می‌توانید مشتریان تقسیم‌بندی کنید و نشان دهید که به مخاطبان خود اهمیت می‌دهید.