Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلان ماسک می‌خواهد لوگوی پرنده آبی توییتر را تغییر دهد

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد می‌خواهد لوگوی «پرنده آبی» را که 17 سال نماد توییتر به شمار می‌آید، کنار بگذارد
ایلان ماسک - توییتر - پرنده آبی - elon musk twitter bluebird logo
ایلان ماسک دست از سر پرنده آبی برنمی‌دارد!

ایلان ماسک امروز اعلام کرد که به دنبال تغییر لوگوی توییتر است. وی در توییتی نوشت: «به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد!»

توییت ایلان ماسک در مورد خداحافظی با لوگوی توییتر - and soon we shall bid adieu to the twitter brand and, gradually, all the birds

مالک این پلتفرم رسانه اجتماعی افزود:«اگر یک لوگوی X خوب امشب پست شود، فردا آن را در سراسر جهان پخش خواهم کرد!»

توییت ایلان ماسک در مورد لوگوی ایکس - if a good enough x logo is posted tonight, we'll make go live worldwide tomorrow

این اقدام ایلان ماسک در حالی صورت می‌گیرد که نماد پرنده آبی 17 سال لوگوی توییتر بوده است و حتی واژه توییت در انگلیسی به معنای صدای جیک جیک پرنده است!

ایلان ماسک سپس ویدیویی از حرف X منتشر کرد و بعداً در توییتر اسپیس در پاسخ به این سوال که آیا لوگوی توییتر تغییر می‌کند یا خیر، پاسخ داد: این کار باید مدت‌ها پیش انجام می‌شد.

ایلان ماسک می‌خواهد توییتر را به سوپراپلیکیشن X تبدیل کند

تحت مدیریت پرفراز و نشیب ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در پاییز سال گذشته، این شرکت نام تجاری خود را به X Corp تغییر داده است که منعکس‌کننده چشم انداز ایلان ماسک برای ایجاد یک سوپراپلیکیشن مانند وی‌چت چینی است.

چندی قبل ایلان ماسک لوگوی توییتر را به طور موقت با سگ شیبا اینو (Dogecoin) جایگزین کرد و به رشد شدید بازار میم کمک کرد.

زمانی که ایلان ماسک در اوایل این ماه اعلام کرد که توییتر تعداد توییت‌های قابل مشاهده در روز را محدود می‌کند، این شرکت مورد انتقاد گسترده کاربران و متخصصان بازاریابی قرار گرفت.

اعمال این محدودیت‌های روزانه بازدید به رشد تردز، اپلیکیشن رقیب کمک کرد که در عرض پنج روز پس از راه‌اندازی از 100 میلیون ثبت نام عبور کرد. با این حال چند روز قبل متا نیز اعلام کرد که ناچار به اعمال محدودیت بازدید برای کاربران تردز است.