نکاتی که قبل از خرید اکانت هکی ps5 حتما باید توسط مشتری مطالعه شوند : قبل از وارد کردن اکانت حتما از آفلاین بودن صاحب اصلی اکانت از طریق نرم افزار PlayStation App اطمینان حاصل نمایید.
کل مرحله وارد کردن اکانت در کنسول از زمان تحویل (شامل5) دقیقه گارانتی می باشد.
مواردی مانند عوض شدن رمز ، دو مرحله ای شدن و یا آنلاین بودن صاحب اکانت شامل گارانتی نمیباشد.
اکانت ها توسط فروشنده از سایت ، دی اکتیو شده و تحویل مشتری میگردد در غیر اینصورت شامل گارانتی نمیباشند.
حداکثر زمان جهت واریز وجه توسط مشتری 10 دقیقه میباشد.
برای پیگیری هرگونه مشکل ایجاد شده با فروشنده ها فقط با مدیریت ارتباط برقرار کنید.
قوانین اکانت های ظرفیتی پلی استیشن
خریداری هر یک از ظرفیت ها به معنی پذیرفتن قوانین ذکر شده میباشد.
فروش به همکاران گرامی و فروشندگان واسط ممنوع است. همکاران عزیز میتوانند فقط ظرفیت های ۱ را خریداری کنند. در غیر این صورت هیچگونه پشتیبانی به این افراد انجام نمیشود و هیچ مسئولیتی در قبال افراد واسط و فروشنده ندارد.
کارمزد فروش مجدد و یا انتقال اکانت برای ظرفیت های ۲ و ۳ ۷درصد از قیمت فروخته شده میباشد. در صورتی که کاربر بخواهد بصورت رایگان ظرفیت را در اختیار فرد دیگری قرار دهد ۷ درصد از قیمت خریداری شده محاسبه خواهد شد.
ضمنا کاربر در صورت دلخواه میتواند تا ۱۰ درصد بالاتر از قیمت خریداری شده ظرفیت موردنظر خود را جهت فروش مجدد قرار دهد.
تا زمان فروش مجدد موفق به هیچ وجه از اکانت هکی ps5 ساین اوت نکنید.
جهت انتقال اکانت، فردی که قصد دریافت اکانت را دارد بایستی جهت دریافت مشخصات، هماهنگی های لازم را قبل از تحویل با ما انجام دهد. در غیر این صورت به هیچ عنوان اجازه ورود مجدد به اکانت داده نخواهد شد.
کاربر جهت فروش مجدد میتواند در صورت تمایل تا ۱۰ درصد بالاتر از قیمت خریداری شده ظرفیت اقدام به قیمت گذاری کند.
طبق قوانین سونی جهت ارائه شماره سریال کنسول جهت ارائه خدمات و پشتیبانی، که در این لینک قابل مشاهده است. در مواقعی کارشناسان ما جهت ارائه پشتیبانی قابل قبول، از خریدار درخواست ارسال شماره سریال دستگاه را خواهند کرد. اینکار جهت بازیابی اکانت در مواردی که اکانت به مشکل برخورده انجام میشود. همچنین فقط زمانی که اکانت برای اولین بار وارد دستگاهی میشود به شماره سریال نیاز خواهد بود و همیشگی نیست.
خریدار ملزم است فقط در طرفیتی که خریداری شده و به روش استفاده ای که ذکر شده اقدام به انجام بازی و استفاده از اکانت بپردازد.
به منظور حفظ و احترام به حق مشتری، خریدار هر یک از ظرفیت ها به هیچ عنوان حق تغییر ظرفیت، اطلاعات اکانت، استفاده از اعتبار اکانت در صورت موجودی به هر شکلی سهوا یا عمدا را ندارد و در صورت انجام اینکار دسترسی به اکانت قطع خواهد شد و هیچگونه پشتیبانی و مبلغی عودت داده نخواهد شد.
هرگونه اقدام به فروش و یا تحویل اکانت به شخصی دیگر بدون هماهنگی و اطلاع قبلی غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده دسترسی شما به اکانت قطع خواهد شد.
هر گونه استفاده بدون اجازه و مخفیانه از بکاپ کد های اکانت جهت ورود باعث سلب دسترسی به اکانت بدون اطلاع قبلی خواهد شد.
هرگونه ورود و یا تلاش به وارد شدن به اکانت بدون اطلاع و هماهنگی قبلی مجاز نیست و تیم ما حق خود میداند تا متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهد.
خریداران ظرفیت ۲ میبایست همکاری های لازم را جهت فروش ظرفیت های دیگر در صورت نیاز بعمل بیاورند. در صورت عدم همکاری های لازم، مسئولیت عواقب آن به عهده خودشان میباشد.
هرگونه رفتار و عملی از سوی خریدار، چنان چه موجب اشکال در استفاده از اکانت (مانند بن شدن دستگاه و یا اکانت) شود، بر عهده ی خریدار است و ضمنا این فروشگاه حق پیگیری و برخورد متناسب با فرد خاطی را برای خود محفوظ میداند.
این فروشگاه تنها به خریداران مستقیم از خودش پاسخگو است و هیچگونه مسئولیت و پشتیبانی در قبال شخص یا اشخاصی که به هر شکلی ادعای ارتباط با اکانت های ما و یا خرید غیر مستقیم را دشته اند ندارد.
پس از دریافت اطلاعات اکانت و ورود موفق به هیچ عنوان امکان وارد کردن مجدد اطلاعات اکانت وجود ندارد. در مواقع خاص و با صلاح دید کارشناسان ما اینکار با پرداخت هزینه ورود مجدد اکانت که ۲۰ هزارتومان برای بار اول و بارهای بعد ۳۰ هزارتومان مبیاشد انجام خواهد گرفت. (دلایلی از قبیل هارد دستگاهم سوخته است، بازی پاک شده، برادرکوچکترم دستش خورد، و موارد از این دست به هیچ عنوان پذیرفته نیست)
به منظور حفاظت از اطلاعات مشتری، پشتیبانی تنها به آیدی که فرد خرید خود را از طریق آن انجام داده ارائه میشود. بنابراین امکان دادن اطاعات و پشتیبانی به آیدی دیگر به هیچ عنوان وجود ندارد. پاک کردن چت های تلگرام به منزله عدم خرید اکانت از ما تلقی خواهد شد
لذا پیشنهاد میشود قبل از خرید هماهنگی های لازم را برای چنین مواردی انجام دهید.
ما هیچ مسئولیتی در قبال اختلالات اینترنتی و اخلال در اپراتور های داخلی که موجب اختلال در سرویس دهی میشود ندارد.
خریدار موظف است با اطلاع کامل از چگونگی کار با اکانت ها و اختیار اقدام به خرید کند لذا هرگونه اشکال در استفاده از اکانت از طرف خریدار مانند مشکل در اینترنت، مسائل شخصی و مشکلات از این دست به خریدار مربوط است و هیچ مسئولیتی متوجه تیم ما نمیشود.
در خرید ظرفیت موردنظر خود دقت فرمایید. ظرفیت خریداری شده به هیچ عنوان قابل مرجوعی و یا تعویض نیست.
اکانت های ظرفیت ۲ پلی استیشن ۴ فقط قابل استفاده بر روی پلی استیشن ۴ و اکانت های ظرفیت ۲ پلی استیشن ۵ تنها قابل استفاده بر روی پلی استیشن ۵ میباشد. لذا امکان ورود اکانت پلی استیشن ۴ به روی پلی استیشن ۵ به هیچ عنوان وجود ندارد.
هرگونه تغییر سیاست و فنی از طرف شرکت ارائه دهنده سرویس (سونی) که خللی در استفاده و نوع عملکرد اکانت و ظرفیت ها به وجود بیاورد از حیطه اختیارات ما خارج و نتایج آن متوجه ما نمیشود. البته ما بصورت مکرر اخبار و اطلاعات مربوطه را دنبال و در اختیار کاربران و خریداران میگذاریم.
ما مسئولیتی در قبال هرگونه تغییر در اکانت ها و نوع عملکرد آنها به هر شکلی چنان چه از حیطه ی کنترل و اختیارات ما خارج باشد ندارد.
ما در تلاش برای ارائه اکانت ها به بهترین روش ممکن مطابق با قوانین مربوطه است و همواره پشیبانی های لازم را به عمل خواهد آوریم سایت ریپیر رام یکی از سایت های هست که در ضمیمه اکانت هکی ps5 فعالیت میکند و میتوانید اکانت های خود را از آنجا تهیه کنید.
توجه! این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده نگارش شده است.
آی تی جو مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای تبلیغاتی ندارد.