Web Analytics Made Easy - Statcounter

با سیمرغ ۳۴۰۰۰ تحولی در منابع انسانی شرکت خود ایجاد کنید

اهمیت منابع انسانی در سازمان‌ها

موفقیت هر سازمانی با تلاش، انگیزه و رضایت منابع انسانی آن سازمان گره خورده است. در واقع، تک‌تک افرادی که در یک مجموعه مشغول به کار هستند، در موفقیت یا شکست آن مجموعه تأثیرگذارند.

از این رو، گردهم آوردن جمعی از نیروهای کارآمد و متخصص کاری بسیار پر اهمیت است؛ از جذب و استخدام گرفته تا توسعه و نگهداشت کارکنان.

تیم مدیریت منابع انسانی در این میان نقش پررنگی ایفا می‌کند. یکی از مهم‌ترین وظایف این تیم، مدیریت عملکرد کارکنان است که خود دنیای بزرگی از مفاهیم و مسئولیت‌ها را دربردارد. اهمیت مدیریت عملکرد منابع انسانی از آنجایی بسیار زیاد است که توانمندسازی، توسعه، رشد و موفقیت کارکنان همگی به اجرای صحیح آن وابسته است. در سازمان‌هایی که مدیریت عملکرد به درستی اجرا می‌شود، منابع انسانی به بالاترین حد شکوفایی خود خواهند رسید، و این یعنی شکوفایی و پیشرفت کل سازمان.

چرا استفاده از نرم‌افزار منابع انسانی ضرورت دارد؟

گسترش یافتن فضاهای کاری، افزایش تعداد کارکنان و پیچیده‌تر شدن فرآیندها ایجاب می‌کند که از روش‌های سنتی فاصله بگیریم و به سمت استفاده از روش‌های نوین حرکت کنیم.

انجام اقداماتی مثل مدیریت عملکرد کارکنان، محاسبه حقوق و دستمزد، گردینگ شغلی و . . . به روش دستی با خطاهای بسیاری همراه است.نرم‌افزارهای تخصصی منابع انسانی می‌توانند در این زمینه بسیار کمک‌کننده و کارگشا واقع شوند.

استفاده از نرم‌افزارهای منابع انسانی مزایا و تأثیرات مثبت زیادی را به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم:

  • افزایش دقت و کارایی: با استفاده از نرم‌افزارهای منابع انسانی، امکان ذخیره سازی دقیق اطلاعات کارکنان، سوابق شغلی، عملکرد و دستاوردها، مهارت‌ها و مدارک تحصیلی و… فراهم می‌شود. این امکان باعث می‌شود تا در مدیریت نیروی کار، تصمیم‌گیری‌های بهتری صورت گیرد و از اطلاعات دقیقی برای ارزیابی و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک استفاده شود.
  • بهبود تجربه‌ی کارکنان: نرم‌افزارهای منابع انسانی می‌توانند ابزاری قدرتمند برای بهبود تجربه‌ی کارکنان باشند. این امر بهبود رضایت کارکنان و افزایش تعامل آنها با سازمان را به همراه دارد.
  • امنیت و حفظ حریم خصوصی: با استفاده از نرم‌افزارهای منابع انسانی، می‌توان امنیت اطلاعات کارکنان را تضمین کرد و حریم خصوصی آنان را حفظ نمود. این نرم‌افزارها امکان کنترل دقیق را برای اطلاعات حساس فراهم می‌کنند و از سوءاستفاده و نشت اطلاعات جلوگیری می‌کنند.

چالش‌های شرکت‌هایی که از نرم‌افزار منابع انسانی استفاده نمی‌کنند

شرکت‌هایی که همچنان با روش‌های قدیمی پیش می‌روند و از نرم‌افزارهای منابع انسانی استفاده نمی‌کنند، با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهند بود.

به عنوان مثال، در صورتی که فرآیندهای مدیریتی به صورت دستی و مکانیکی انجام شوند، کارایی پایینی خواهد داشت. استفاده از نرم‌افزار منابع انسانی علاوه‌بر بهبود فرآیندها، در هزینه و زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند.

همچنین، در چنین شرکت‌هایی دسترسی به اطلاعات کارکنان دشوار و زمان‌بر است. مدیران و کارکنان برای دریافت اطلاعاتی مانند سوابق شغلی، مدارک تحصیلی و اطلاعات تماس سیستم مشخصی ندارند و این موضوع می‌تواند منجر به اشتباهات و ناهمخوانی‌ها شود.

مهم‌تر از همه، مدیریت عملکرد کارکنان بدون وجود نرم‌افزار کاری بسیار دشوار است. استفاده از فرآیندهای قدیمی و نداشتن یک سیستم اطلاعاتی معتبر ممکن است باعث شود تصمیم‌گیری‌ها بر اساس اطلاعات ناقص و نادرست انجام شود و بر روی عملکرد سازمان تأثیر منفی بگذارد.

معرفی نرم‌افزار ارزیابی و مدیریت عملکرد کارکنان سیمرغ ۳۴۰۰۰

مجموعه سیمرغ 34000  تاکنون شش نرم‌افزار تخصصی خود را به جامعه منابع انسانی معرفی کرده است.

نرم‌افزار مدیریت عملکرد سیمرغ یکی از همین نرم‌افزاهاست که تاکنون در بیش از 100 سازمان بزرگ کشور با موفقیت اجرا شده است.

این نرم‌افزار که بر اساس مدل 34000 منابع انسانی طراحی شده است، با تمامی روش‌ها و ترندهای نوین مدیریت عملکرد مطابقت دارد و با فراهم‌ کردن ویژگی‌هایی مثل هدف‌گذاری، ارائه بازخورد، امکان ثبت وقایع حساس، توسعه فردی و . . . به سازمان‌ها کمک می‌کند تا عملکرد کارکنان خود را بهبود ببخشند.

از دیگر امکانات نرم‌افزار مدیریت عملکرد سیمرغ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تنظیمات متفاوت در هر دوره ارزیابی
  • داشبورد شخصی، مدیریتی و ادمین
  • ارتباط یکپارچه با ماژول کارانه، حقوق دستمزد، آموزش و مدیریت استعداد
  • اتصال ارزیابی فردی به ارزیابی واحدی و سازمانی
  • فرم‌ساز و امکان طراحی و تغییرات همه فرم‌ها
  • امکان ارزیابی 360 یا فراتر (540) با انعطاف در فرم‌ها و اجباری بودن ارزیابی
  • اپلیکیشن موبایل هوشمند در دسترس همه کارکنان
  • امکان تعریف فرمول محاسبه ارزیابی عملکرد کارکنان و نمره و رتبه نهایی
  • امکان تعریف اهداف رفتاری، شایستگی و نتایج کاری مبتنی بر اهداف واحد
  • امکان تعریف معیارها و ابزارهایی برای تشویق یا همراهی مدیران در فرآیند مدیریت عملکرد

پیشنهاد مجموعه سیمرغ 34000 به مدیران سازمان‌ها

مجموعه سیمرغ 34000 به مدیران محترم سازمان‌ها پیشنهاد می‌کند که برای بهبود عملکرد کارکنان و موفقیت و بهره‌وری کسب‌وکار خود، به روش‌های مدرن و به‌روز روی بیاورند.

راه‌حل این مجموعه، استفاده از نرم‌افزار مدیریت عملکرد سیمرغ 34000 است. کاربری آسان این نرم‌افزار موجب شده است تا مدیران و کارکنان در تمامی بخش‌های سازمان بتوانند به‌سادگی از آن استفاده کنند و نتایج مثبتی بگیرند.

ارائه بازخورد مستمر و افزایش شفافیت اهداف و انتظارات که از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار است، فضای کاری لذت‌بخش همراه با بهره‌وری و بازده بالا را در سازمان‌ها ایجاد می‌کند که در آن کارکنان و کل سازمان فرصت رشد و پیشرفت دارند.

بنابراین اگر شما هم قصد دارید که تحولی چشمگیر و مثبت در سازمان خود ایجاد کنید، ما آماده‌ی خدمت‌رسانی هستیم. کافی است همینجا کلیک کنید و برای آشنایی بیشتر با نرم‌افزار، درخواست دمو دهید. کارشناسان پشتیبانی مجموعه از اولین تماس شما تا پس از اجرای نرم‌افزار در کنار تان خواهند بود.