Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ تعامل کاربران تردز 70 درصد کاهش یافته است

به نظر می‌رسد کنار گذاشتن و نادیده گرفتن ویژگی‌های اصلی به جذابیت اپلیکیشن تردز آسیب جدی زده است
تردز خسته کننده - meta threads is boring!

بر اساس آخرین داده‌های استفاده کاربران از اپلیکیشن تردز (Threads)، اکنون به نظر می‌رسد ادعای شکست توییتر توسط این اپلیکیشن بسیار اغراق‌آمیز باشد. هیجان کاربران برای اپلیکیشنی که بسیار طوفانی شروع کرد، حالا به طور قابل توجهی سرد شده است، اما آیا متا باید نگران باشد؟

شروع طوفانی تردز، دوام چندانی نداشته است

این شبکه اجتماعی تحت حمایت متا کمی بیش از دو هفته پیش راه اندازی شد و با استقبالی روبرو شد که کسی انتظار آن را نداشت. این سرویس توانست بیش از 100 میلیون کاربر را در پنج روز اول جذب کند.

اما اکنون بر اساس برآوردهای Sensor Tower که توسط وال استریت ژورنال استناد شده است، تعداد کاربران فعال روزانه در تردز نسبت به اوج خود در 7 جولای نزدیک به 70 درصد کاهش یافته است.

میانگین استفاده کاربران از تردز بسیار کم‌تر از توییتر است

شرکت تحلیلی سیمیلاروب نیز دریافت که میانگین زمان صرف شده برای استفاده از برنامه‌های تردز در اندروید و iOS از 19 دقیقه در روز به تنها چهار دقیقه کاهش یافته است. برای مقایسه، تعداد کاربران فعال روزانه توییتر در حدود 200 میلیون ثابت مانده است، به طوری که هر کاربر به طور متوسط ​​روزانه نیم ساعت از این سرویس استفاده می‌کند.

زاکربرگ: تردز در مسیر خوبی قرار دارد

مارک زاکربرگ، رئیس متا، اخیراً گفت که رشد اولیه تردز بسیار فراتر از آن چیزی است که آن‌ها انتظار داشتند. زاکربرگ با نگاهی به آینده گفت که تمرکز برای بقیه سال بر روی بهبود اصول اولیه پلتفرم و تمرکز بر روی حفظ کاربر خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: «ما این بازی را بارها اجرا کرده‌ایم (فیسبوک، اینستاگرام، استوری، ریلز و …) و من مطمئن هستم که تردز نیز در مسیر خوبی قرار دارد.»

ریچارد هانا، استاد کالج بابسون که در مورد استراتژی رسانه‌های اجتماعی مطالعه می‌کند، به وال‌استریت ژورنال گفت که حذف تردز نشانه روشنی است که مردم نمی‌توانند در مقایسه با سرویس‌های رقیب فعالیت زیادی در این اپلیکیشن انجام دهند.

این نشریه همچنین به این واقعیت اشاره کرد که تردز بر روی زیرساخت اینستاگرام ساخته شده است و این پلتفرم ممکن است برای برخی افراد کسل‌کننده به نظر برسد، چرا که باید همان افرادی را که قبلاً در اینستاگرام دنبال می کردند، دنبال کنند.