داوود زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، در گفتوگو با خبرنگار مهر در خصوص اختلال ساعتی پیش در دیتاسنتر مخابرات گفت: از ساعاتی پیش نوسان برقی در یکی از دیتاسنترها ایجاد شد که باعث شد سیستم های ارتباطی با مشتریان شامل مرکز تماس و پرتالی که به مشتریان خدمت دهی می کند قطع شود.
وی افزود: اینترنت مشترکین قطع نمیشود ولی اگر مشترکین بخواهد اینترنت را تمدید شارژ و خریداری کنند یک تا دو ساعتی دچار مشکل هستیم البته اختلال در حال حل شدن است.
زارعیان در ادامه گفت: بنابراین اختلال در شبکه اینترنت نیست، بلکه در تعامل مخابرات با مشتریان است. وی افزود: همکاران سیسستم های مرکز تماس ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰ و سایت و پرتال مشتریان را بررسی میکنند که در حال اصلاح است و به نظر میرسد مشکل تا دو ساعت آینده برطرف شود.