Web Analytics Made Easy - Statcounter

ست مدیریتی تبلیغاتی هدیه‌ای ویژه برای مدیران

ست هدیه مدیریتی

ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی در بسته بندی‌های مختلف و به صورت تکی یا مجموعه‌ای از هدایا ارائه می‌شوند. به این مجموعه هدایا که در کنار هم به عنوان یک هدیه مورد استفاده قرار می‌‌گیرند ست هدیه گفته می‌شود. ست هدایای تبلیغاتی عموما برای افراد خاص مانند مدیران یا کارمندان عالی رتبه به کار می‌رود. هر چند قرار دادن چند نوع هدیه در کنار هم نسبتا گران می‌شود، اما یک هدیه‌ زیبا و لوکس ترتیب داده می‌شود که بسیار موثر خواهد بود. مهمترین انواع ست هدیه، نیم ست و ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی هستند.

ست مدیریتی تبلیغاتی را می‌توان در تمام طول سال و به دلایل مختلف تهیه کرده و هدیه داد. این ست‌ها انواع گوناگون دارند و از مجموعه هدایای گوناگونی تشکیل می‌شوند؛ به طوری که می‌توان با در نظر گرفتن جنسیت مخاطب آن را به نحو مطلوب تهیه کرد. همچنین با توجه به اقلامی که در آن قرار می‌گیرند می‌توان یک ست هدیه مدیریتی گران قیمت، یا یک ست مدیریتی ارزان و مقرون به صرفه تهیه کرد. هدایای موجود در یک ست مدیریتی می‌تواند چیزهایی مانند سررسید، خودکار، پاوربانک، جاکارتی، صنایع دستی، کیف پول، ساعت و… ‌باشد.

ست های مدیریتی بر اساس نوع و قیمت هدایا به چند دسته تقسیم می‌شوند که مهمترین آنها عبارتند از ست مدیریتی دیجیتالی، ست مدیریتی لاکچری مدیریتی نمایشگاهی، ست مدیریتی چرم، ست مدیریتی سررسید و خودکار تبلیغاتی و … . البته انواع ست‌های دیگر نیز موجود است که بنا به مناسبت‌های ملی و مذهبی تهیه می‌شوند، مانند ست مدیریت نوروزی یا یلدا، ست مدیریتی مذهبی، ست‌ روز مرد، ست مدیریتی روز زن و … . در این مقاله به معرفی چند نوع اصلی آن می‌پردازیم که در تمام طول سال قابل استفاده هستند. نمونه تمام انواع ست‌های تبلیغاتی نام را می‌توانید در سایت کانون تبلیغاتی صبح آگهی مشاهده کنید.

ست مدیریتی لاکچری

ست مدیریتی لاکچری

اگر در یک ست هدیه مدیریتی از هدایای خاص و گران قیمت استفاده کنید و آن را در یک بسته‌بندی زیبا و شیک قرار دهید، در واقع یک ست مدیریتی لاکچریفراهم کرده‌اید و اگر نام و اطلاعات تجاری خود را روی هر یک از هدایا و بسته‌بندی چاپ کرده باشید، یک ست تبلیغاتی لاکچری به مخاطب خود هدیه داده‌اید که برای برندسازی و تبلیغات بسیار مناسب است. این نوع از هدایای تبلیغاتی بیشتر برای شرکت در سمینارها و همایش‌های خاص خریداری می‌شوند. چنانچه رقبای تجاری سطح بالایی داشته باشید، نیازمند خرید هدایای لوکس و لاکچری هستید. این مجموعه به دلیل جذابیت و ارزشی که دارند، تاثیر مستقیم و مفیدی بر کسب و شما خواهند داشت.

انتخاب هدایایی که در یک ست مدیریتی لاکچری قرار می‌گیرند به سلیقه‌ی سفارش دهنده و مشتریان بستگی دارد. اما دو نکته را در انتخاب یک ست لوکس حتما در نظر بگیرید، اول کیفت، دوم زیبایی محصولات. زیرا کیفیت هدایا عمر تبلیغات را تضمین می‌کند و حس اعتماد و وفاداری را در مشتریان بالا می‌برد. در کنار زیبایی محصول، بسته‌بندی شیک و لوکس را فراموش نکنید. چون با یک جعبه ست زیبا و ارزنده که می‌تواند به رنگ سازمانی شما باشد، تبلیغات خود را به نحو مطلوبی به نمایش می‌گذارید. برخی از انواع و اقلام ست مدیریتی لاکچری عبارتند از هدایای چرمی مانند کیف پول، جاکلیدی، سررسید چرم، هدایای سنتی، هدایای الکترونیکی و … .

ست مدیریتی دیجیتالی

ست تبلیغاتی دیجیتالی

به مجموعه انتخاب شده از انواع هدایای دیجیتالی و الکترونیکی، ست مدیریتی دیجیتالی گفته می‌شود. این هدایا نسبتا گران هستند. به همین دلیل ست مدیریتی دیجیتالی از انواع ست مدیریتی گرانتر است. این هدایا در تبلیغات و بازاریابی و ایجاد اعتماد در مشتریان نقش بسزایی دارند و نشان از حرفه‌ای بودن شما به عنوان صاحب کسب و کار هستند.

ست مدیریتی الکترونیکی، مجموعه‌ای از لوازم کاربردی مثل پاوربانک، فلش، هدفون، دستبند هوشمند، شارژر فندکی، اسپیکر بلوتوثی و … است که می‌توانید، روی هر یک از آن‌ها نام برند و لوگوی خود را چاپ کرده و به مخاطبان خود هدیه دهید. چاپ روی قطعات الکترونیکی با لیزر انجام می‌شود و نام برند، نشانی وب سایت و لوگوی شما طبق سلیقه شخصی بر روی آن حک می‌گردد.

ست سررسید و خودکار تبلیغاتی

ست سررسید و خودکار تبلیغاتی

 اگر به دنبال هدیه ارزان و مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت هستید تا به مدیراین و کارمندان شرکت یا سازمانتان و یا مشتریان خود هدیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی را در سایت صبح آگهی ببینید. ست سررسید و خودکار تبلیغاتی، قرار دادن هنرمندانه دو وسیله تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار در کنار یکدیگر است که لازم و ملزوم هم هستند. اگر بودجه کافی برای خرید ست مدیریت لاکچری ندارید می‌توانید از این ست استفاده کنید تا یک هدیه ارزان و با کیفیت تهیه کرده باشید.

همانطور که از نام این ست پیداست دو جزء اصلی دارد، یعنی سررسید تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی. اما برای انتخاب یک ست زیبا، باکیفیت و مقرون به صرفه لازم است تا با انواع سررسید و خودکار آشنا باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. در این بخش ابتدا به طور مختصر به انواع سررسید و چاپ تبلیغات در آن می‌پردازیم و سپس به معرفی انواع خودکار تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

تمام انواع سررسیدها علاوه بر اینکه تقویم، تاریخ و مناسبت‌های تاریخی را به نماش می‌گذارند، فضایی برای یادداشت‌برداری و از همه مهمتر فضایی برای تبلیغ دارند. اگر بخواهیم برخی از مهمترین مزایای ست خودکار و سررسید را نام ببریم می‌توانیم به این نکات اشاره کنیم: ارزان و مقرون به صرفه، مناسب برای هر کسب و کاری، تنوع و رنگ‌بندی بالا، امکان چاپ اطلاعات به صورت تخصصی. برای داشتن یک سررسید تبلیغاتی مناسب لازم است چهار نکته مهم درباره سررسید بدانید که در تمام انواع سررسید مشترک است. این چهار نکته عبارتند از: قطع، جلد، کاغذ، صحافی.

قطع سررسید تبلیغاتی

سررسیدها در قطع‌های مختلفی تولید می‌شوند. مهمترین و پرطرفدارترین قطع‌ها، قطع وزیری، قطع رقعی و قطع اروپایی است. به قطع وزیری کتابی نیز می‌گویند و معمولا در اندازه 17× 24 سانتی‌متر تولید می‌شود. قطع رقعی از قطع وزیری کمی کوچکتر و اصطلاحا جمع و جورتر است و تقریبا در اندازه 14× 21 سانتی‌متر تهیه می‌شود. قطع اروپایی از انواع بسیار محبوب سررسید است اندازه تقریبی آن ۱۳×۲۱ سانتی‌متر می‌باشد. سررسید اروپایی یک سررسید لاکچری محسوب می‌شود. اندازه‌های گفته شده تقریبی هستند و ممکن است گاهی سررسید تولید شده یک سانتی‌متر یا نیم‌ سانتی‌متر از اندازه ذکر شده بزرگتر یا کوچکتر باشد.

جنس جلد سررسید

جلد سررسیدها بیشر بر اساس کاربرد آن و بودجه‌ای که شرکت و سازمان برای تبلیغات در نظر گرفته است تعیین می‌شود. کیفیت جلد سررسید به معنای طول عمر تبلیغات است و هر چه تبلیغات خود را روی جلد باکیفیت‌تری چاپ کنید، عمر بیشتری به آن بخشیده‌اید و تبلیغات شما مدت زمان بیشتری در معرض دید افراد خواهد بود. بنابراین استفاده از جلدهای با کیفیت و مرغوب را به شما توصیه می‌کنیم. مهمترین انواع جلدهای سررسید تبلیغاتی عبارتند از سررسید جلد چرم، چرم مصنوعی، ترمو، جیر و گالینگور.

چرم طبیعی از دیگر انواع گرانتر است به همین دلیل سررسیدهای با جلد چرم طبیعی در تیراژ کم تولید و چاپ می‌شوند. برای درج لوگو روی چرم طبیعی از شیوه‌های مختلفی همچون شیوه‌های پلاک، نقره‌کوب، طلاکوب، چاپ سیلک و روش داغی استفاده می‌شود.

چرم مصنوعی مشابه چرم طبیعی است با قیمت کمتر و استفاده بسیار بیشتر. می‌توان چرم مصنوعی خام را به رنگ دلخواه تهیه کرد. تنوع بالای طرح و رنگ، قیمت مناسب و امکان انتخاب براق یا مات بودن جلد سبب شده است تا چرم مصنوعی به عنوان پرکاربردترین جنس در تولید جلد سررسید و سالنامه انتخاب شود. چاپ روی جلد چرم مصنوعی سررسید به صورت داغکوب، طلاکوب، پلاک فلزی و یا لیزر انجام می‌شود. اما استفاده از داغکوب، به دلیل فرورفتگیی که ایجاد می‌کند، کمتر است. ترمو نیز از انواع چرم مصنوعی و بسیار زیبا و با کیفیت است. اگر می‌خواهید یک سررسید لاکچری داشته باشید، می‌توانید از این نوع جلد استفاده کنید.

جلد جیر از انواع پارچه و شبیه مخمل است به همین دلیل تنوع رنگ بالا و قیمتی مقرون به صرفه دارد. چاپ روی جلد جیر به وسیله لیزر انجام می‌شود. بعد از چاپ رنگ جلد تغییر کرده و تبلیغات زیباتر جلوه می‌کند. می‌توانید از پلاک‌های مولتی استایل و چاپ سیلک روی جلد جیر نیز استفاده کنید. اما اگر از پلاک فلزی استفاده کنید، به دلیل پرزهای جنس جیر پلاک فلزی ممکن است جدا شود. بنابراین برای سفارش پلاک، از پلاک لب خم یا چسب قوی تر استفاده کنید.

جلد گالینگور یک لایه‌ی کاغذی است که روی آن لایه‌ای از پی وی سی لمینیت کشیده می‌شود. این جلد از نظر بافت، رنگ و کیفیت تنوع زیادی دارد و چون ارزان و مقرون به صرفه است بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد. ضخامت گالینگور کمتر از چرم و ترمو است و با انواع چسب سازگاری دارد و در تولید جلد سررسید و سالنامه و پایه‌های تقویم رومیزی تبلیغاتی استفاده می‌شود. چاب روی گالینگور به روش‌های حک کردن لوگو و تبلیغات روی جلد به شکل داغکوب، طلاکوب، چاپ سیلک ، نقره کوب و پلاک انجام می‌شود.

نوع صحافی سررسید

صحافی مرتب کردن و قرار دادن صفحات و جلد سررسید در کنار هم است این امر به زیبایی و طول عمر سررسید می‌افزاید. اگر صحافی مناسب با سررسید و کاربرد آن باشد کیفیتش را بالاتر می‌برد. در صحافی سررسید از چهار روش صحافی استفاده می‌شود که عبارتند از: ته دوخت، کلاسوری، فنری و چسبی. صحافی ته دوخت پرکاربردترین و مقاوم‌ترین نوع صحافی است. صحافی کلاسوری امکان و باز بسته شدن دارد و بیشتر مورد استفاده دانشجویان و مهندسان است، زیرا امکان کم و زیاد کردن اوراق وجود دارد. صحافی فنری بیشتر به شکل فنر دوبل انجام می‌شود و در سررسید اختصاصی استفاده می‌شود. صحافی چسبی که به شکل چسباندن ته برگه است به وسیله چسب انجام می‌شود.

کاغذ سررسید

معمولا سررسید تبلیغاتی از سه نوع اصلی کاغذ تهیه می‌شود. مهمترین و رایجترین نوع کاغذهای مورد استفاده تحریر 70 گرم است که در دو رنگ سفید و کرم طراحی و چاپ می‌شوند. کاغذ کرم، سررسید را خاص و منحصربه فرد جلوه می‌دهد و جذابیت ویژه‌ای به آن می‌بخشد. در نظر داشته باشید که کاغذ کرم قیمت بیشتری نسبت به کاغذ سفید دارد.

نوع دیگر کاغذی که در سررسید تبلیغاتی به کار می‌رود، کاغذ گلاسه 115 و 135 گرم است. در بسیاری از سررسیدها از این کاغذ برای چاپ تبلغیات استفاده می‌شود که به صورت لت داخل سررسید قرار می‌گیرد. چاپ سررسید که تمام صفحات آن از کاغذ گلاسه باشد، علاوه بر این که قیمت زیادی دارد امکان نوشتن را در سررسید کم می‌کند. زیرا جوهر خودکار روی آن پخش می‌شود و اثر مداد هم پاک می‌شود.

خودکار ‌یار سررسید تبلیغاتی

چنانچه پیش از این گفتیم ست سررسید و خودکار دو تکه دارد. در قسمت قبل درباره سررسید توضیحات لازم را ارائه کردیم. در این قسمت به خودکار تبلغیاتی می‌پردازیم. خودکار تبلغیاتی یک هدیه‌ی ‌مفید و مقرون به صرفه در زمینه تبلیغات است. هر کسب و کاری می‌تواند از انواع آن برای تبلیغ برند خود استفاده کند.

این وسیله کاربردی و پرطرفدرا به دلیل تنوع زیادی که در جنس و رنگ دارد و این امکان را فراهم می‌کند که شما در هر موقعیتی به همکاران، کارمندان و مشتریان خود و به هر قشر و صنفی یک خودکار با تبلیغات برندتان هدیه بدهید. خودکار تبلیغاتی به دو دسته خودکار تبلیغاتی ارزان و خودکار تبلیغاتی نفیس یا لاکچری تقسیم می شود.

خودکار ارزان عموما از جنس پلاستیک است که تبلیغات با چاپ تامپو روی آن درج می‌شود. این هدیه به صورت تکی، تعداد کم و عمده تهیه و چاپ می‌شود. خودکار تبلیغاتی لوکس یا نفیس از جنس فلز بوده و انواع مختلفی مانند فشاری، کمرپیچ، درب دار و… دارند. این نوع خودکارهای تبلیغاتی نسبتا گران هستند. چاپ تبلیغات روی خودکار فلزی عموما با لیزر انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید به افراد خاص یک ست سررسید و خودکار هدیه بدهید، می‌توانید از خودکار فلزی لوکس استفاده کنید. بنابراین قیمت این ست هدیه مدیریتی شما به انتخاب نوع خودکار و سررسید وابسته است.

نیم ست مدیریتی

نیم ست مدیریتی

چنانچه پیش از این گفتیم ست مدیریتی مجموعه‌ای از هدایاست، این هدیا عموما بیش از سه تکه هستند. در مقابل این ست‌های مدیریتی چند تکه، ست مدیریتی موجود است که از تعداد کمتری از هدایا تشکیل شده و بیشتر به صورت دو تکه یا سه تکه موجود هستند. به همین دلیل از آنها تحت عنوان نیم ست مدیریتی تبلیغاتی یاد می‌شود. این ست هدیه بسیار پرکاربرد است. زیرا به اندازه ست مدیریتی از هدایای مختلف برخوردار نیست و در عین حال یک هدیه تکی هم نیست. علاوه بر این قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد.

در این مجموعه هدایایی مانند جاکارتی، خودکار، جاکلیدی به صورت دو یا سه تکه استفاده می‌شود. برای مثال یک نیم ست شامل خودکار، جاکلیدی، جاکارتی و یک نیم ست دیگر شامل خودکار و سررسید می‌باشد. این هدیه برای تمام افراد از جمله مدیران، کارمندان و افرادی عادی مناسب است.

اطلاعاتی مانند لوگو، نام برند، شماره تماس و… را به روش‌های گوناگون و مطابق با سلیقه‌ی خود روی هر یک از هدایا چاپ یا حک کنید. حتی می‌توانید برای زیباتر شدن هدیه از خدمات تکمیلی مانند طلاکوب، نقره کوب، یووی و پلاک‌های فلزی نیز استفاده کنید.

کانون تبلیغاتی صبح آگهی با طراحان و مشاوران توانمند ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی است. در صورتی که برای تبلیغات خود به دنبال اطلاعات درست هستید، به سایت صبح آگهی مراجعه کنید. برای داشتن انواع هدایا تبلیغاتی و ست‌های مدیریتی با ما تماس بگیرد.

توجه! این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده نگارش شده است.
آی تی جو مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای تبلیغاتی ندارد.