استودیوی ناتی داگ ظاهراً اکثر توسعهدهندگان بازی «اینترگلتیک: دِ هرتیک پرافیت» را ملزم کرده است که برای رسیدن به مهلت تحویل یک دموی داخلی جهت بررسی توسط سونی، حداقل ۸ ساعت در هفته بیشتر کار کنند.
طبق گزارش بلومبرگ، از اواخر اکتبر توسعهدهندگان این بازی موظف بودهاند حداقل ۸ ساعت در هفته اضافهکاری داشته باشند (البته مجموع ساعات کاری نباید از ۶۰ ساعت در هفته فراتر میرفت) و باید ساعات خود را در یک جدول داخلی ثبت میکردند.
همچنین از این توسعهدهندگان خواسته شده بود که ۵ روز در هفته در دفتر حضور یابند؛ در حالی که پیش از این الزام حضور تنها ۳ روز بود و تا ۲ روز امکان دورکاری وجود داشت. این تغییر باعث شد برخی از کارکنان برای هماهنگی مراقبت از فرزندان یا حیوانات خانگی (که قبلاً نیازی به آن نبود) دچار مشکل شوند.

این اضافهکاری اجباری برای تکمیل دموی داخلی جهت بررسی سونی صورت گرفت، چرا که این دمو چندین بار مهلتهای تعیینشده را از دست داده بود. بازی اینترگلتیک در حال حاضر تاریخ انتشار عمومی ندارد، اما گزارشها نشان میدهد که هدف داخلی استودیو برای عرضه، اواسط سال ۲۰۲۷ است.
گزارش نتیجهگیری میکند که این دوره فشار کاری در همین هفته پایان یافته و ناتی داگ تا پایان ژانویه به روال ۳ روز حضور در دفتر بازخواهد گشت و برنامه دقیقتر در آینده اعلام خواهد شد.
ناتی داگ سالهاست که به خاطر فشار کاری شدید (کرانچ) روی سری بازیهایی مانند «آنچارتد» و «لست آو آس» شهرت دارد. در سال ۲۰۲۱، مدیران استودیو اعلام کردند که ضمن تلاش برای جلوگیری از فرسودگی شغلی، نمیخواهند اشتیاق کارمندان را محدود کنند. با اینکه استودیو در همان سال تهیهکنندگانی را برای کاهش بار کاری استخدام کرد، اما بسیاری از آنها شرکت را ترک کردهاند. یکی از مدیران ارشد، بازی اینترگلتیک را جاهطلبانهترین و شاید پرهزینهترین بازی تاریخ استودیو خوانده و گفته است: «ما به شدت درگیر کار هستیم و با تمام قوا پیش میرویم.»









