Web Analytics Made Easy - Statcounter

نکات مهم در طراحی بنر مناسب فروشگاه خرید عطر و ادکلن

فرض کنید در حال راه اندازی کسب و کار خود در زمینه عطر و ادکلن هستید. هدف شما فروش و بازدید بالا در کمترین زمان است. چه کارهایی را انجام خواهید داد؟ یکی از کارهایی که برای بهبود سایت از نون شب واجب تر است طراحی بنر است. برای دیدن سایت های عطر و ادکلن که دارای بنرهای زیبا هستن کلیک کنید!

در این مقاله با نکات مهم در طراحی بنر مناسب فروشگاه عطر و ادکلن آشنا می شوید.

بنر سایت عطر و ادکلن چیست؟

نکات مهم در طراحی بنر مناسب فروشگاه خرید عطر و ادکلن

اولین چیزی که یک مشتری با ورود به وب سایت شما یا دیگر وب سایت ها خواهد دید، بنر است. بنابراین در اولین قدم برای داشتن سایت زیبا و پر مخاطب بنر خوبی طراحی کنید.

این بنر می تواند صرفا یک هدر سایت در وب سایت فروشگاه شما باشد. همچنین یک تبلیغ که در سایت های دیگر به صورت لینک شده به صفحه اصلی سایت خود قرار می دهید، نیز یک بنر است.

بنر تبلیغاتی متن همراه با تصویری است که در بالای وب سایت قرار می گیرد. این بنر اولین چیزی است که مخاطب با کلیک روی سایت شما آن را خواهد دید.

بنر سایت فروشگاه عطر و ادکلن می تواند در کنار تصویر مناسب، قلاب یا دعوت به اقدام مناسب داشته باشد. هر کدام از این روش ها باید فکر شده و با هدف جذب مشتری باشد.

انواع بنرهای سایت برای فروشگاه عطر و ادکلن

انواع بنرهای سایت برای فروشگاه عطر و ادکلن

به طور کلی چه برای سایت فروش عطر و ادکلن چه سایت دیگر می توان از حالات متفاوت بنر استفاده کرد. بنر می تواند صرفا تصویر ثابت باشد یا یک ویدیو کوتاه. استفاده از متن خالی برای بنر توصیه نمی شود، زیرا چشم مخاطب را خسته می کند.

بنرهای تصویری بهترین نوع بنرها هستند. همچنین می توانید از یک تصویر ثابت که گویای زمینه کاری شما باشد، استفاده کنید. همچنین یک ویدیوی کوتاه که تیزر تبلیغاتی شما نیز هست برای بنر مناسب است.

برای بنر سایت عطر و ادکلن چه رنگ هایی مناسب است؟

رنگ ها مهم ترین المان ها در گیر انداختن چشم مخاطب هستند. انتخاب رنگ مناسب با سایت و محصولاتی که در سایت به فروش می رسند، اهمیت زیادی دارد. به طور مثال برای یک فروشگاه آگهی ترحیم استفاده از رنگ های جیغ و شاد مناسب نیست.

نکته رنگی برای طراحی بنر مناسب فروشگاه عطر و ادکلن باز بودن دست طراح برای انتخاب رنگ باز است. هر رنگی که انتخاب کنید می تواند گویای یک طیف و دسته بندی عطر و ادکلن باشد.

طراح به راحتی می تواند با انتخاب رنگ های مناسب، ایده اصلی سایت را به مخاطب برساند. مثلا استفاده از رنگ های گرم به مخاطب دسته بندی عطرهای گرم را نشان می دهد.

رنگ های شاد به معنی عطر و ادکلن هایی است که احساس سرزندگی در مخاطب ایجاد می کنند. همچنین استفاده از رنگ های سرد و تیره تر نماینده عطرهای سنگین و کاریزماتیک هستند.

برای ایده گرفتن و انتخاب بهترین کالیته رنگی می توانید سایت های اصلی برندهای عطر و ادکلن را نگاه کنید. بررسی سایت رقبا نیز ایده های خوبی برایتان خواهد داشت.

همچنین می توانید سالانه و با توجه به رنگ سال که پنتون اعلام می کند، طرح بنر خود را تغییر دهید. این یک روش عالی برای نگه داشتن مخاطب از طریق تغییرات مستمر در اولین چیزی است که او می بیند، است.

هنگام طراحی بنر برای سایت خرید عطر و ادکلن چه نکاتی الزامی است؟

هنگام طراحی بنر برای سایت خرید عطر و ادکلن چه نکاتی الزامی است؟

شخصی که طراحی بنر سایت را به عهده دارد باید آموزش های لازم را دیده باشد. نکات مهمی در طراحی بنر برای فروشگاه عطر و ادکلن وجود دارد. رعایت این نکات به افزایش بازدید و بالا رفتن تعداد کلیک ها روی سایت کمک می کند.

در حالی که بی توجهی به آن ها، آمار بازدید سایت را به شدت کاهش می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم در طراحی بنر مناسب فروشگاه عطر و ادکلن را به شما بگوییم.

متن و تصویر متناسب

اولین نکته در طراحی بنر برای سایتی با هدف فروش عطر و ادکلن، رعایت هماهنگی متن و تصویر است. هرچند که می توانید از عکس تنها نیز استفاده کنید. همچنین یک ویدئو کوتاه نیز می تواند مخاطب را ترغیب به کلیک کند. در نهایت همه چیز به انتخاب درست و متناسب دارد.

هویت برند و کسب و کار شما وابسته به انتخاب عکس بنر و متنی است که روی آن می نویسید. گاهی وقت ها یک عکس خوب از چند خط نوشته گویاتر است. در برخی مواقع دیگر یک تیزر کوتاه تمام چیزی است که برای جذب مخاطب نیاز دارید.

در کنار انتخاب تصویر باید به رنگ بندی آن نیز توجه کنید. یک نکته مهم در طراحی بنر خوب برای فروشگاه عطر و ادکلن نشان دادن هویت برند و نام محصول با تصویر است.

تصویری که دارای رنگ های زنده و گویا باشد به برند هویت و شخصیت می بخشد. نکته مهم دیگر در انتخاب عکس کیفیت آن است. کیفیت عکس ها باید به گونه ای باشد که هنگام باز شدن سایت در تبلت یا گوشی بخش هایی از آن بریده نشود.

جانمایی مناسب

بهترین بنر دارای یک نقطه کانونی است. نقطه کانونی جایی از تصویر است که مخاطب ابتدا به آن توجه می کند. مثلا روی یک شیشه عطر و ادکلن نام درخشان برند نقطه کانونی مناسبی است. با جانمایی مناسب اجزای بنر می توانید مخاطب بیشتری جذب کنید.

ذکر این نکته برای طراحی بنر مناسب سایت فروش عطر و ادکلن مهم است که ابعاد باید مناسب باشند. این ابعاد معمولا 16 در 9 هستند. به این دلیل که هنگام باز کردن سایت در موبایل یا تبلت ممکن است بخشی از عکس دیده نشود.

بنر مناسب باید در جایی از صفحه قرار گیرد که مخاطب در اولین نگاه متوجه آن شود. همچنین اگر قرار نیست نگاه اول را جذب کند، طراحی آن به گونه ای باشد که مخاطب طی گشت و گذار در سایت همواره گوشه چشمی به بنر نیز داشته باشد. این نکته می تواند با رنگ یا متن جذاب رعایت شود.

جذب مخاطب با هدف گذاری صحیح

اصلی ترین هدف طراحی بنر جذب اولیه مخاطب است. بنر باید دارای ویژگی هایی باشد که کاربر را مجبور به کلیک روی آن کند. این کار باید با کنجکاو کردن مخاطب انجام شود. هنگامی که مخاطب ترغیب و کنجکاو شد، با کلیک روی بنر سایت به صفحه اصلی سایت منتقل خواهد شد.

در مراحل بعدی این طراحی سایت است که باید مخاطب را نگه دارد. بنابراین نکته مهم اول در طراحی بنر مناسب برای فروشگاه عطر و ادکلن، هدف گذاری اصلی آن است. اینکه صرفا روی تبلیغ کلیک کنند تا آمار بازدید سایت بالا برود یا با هدف خرید وارد سایت شوند.

در هر صورت این بنر اولیه سایت است که باید مخاطب را به انجام آن ترغیب کند.