Web Analytics Made Easy - Statcounter

موارد مهم و ضروری برای تجهیز اتاق جلسات

چرا باید اتاق جلسات داشته باشیم؟

وقتی که ما نیاز به تقویت صدا، ضبط صدا، ضبط تصاویر ویدئویی و از همه مهم‌تر آرشیو و مستند سازی جلسات، رأی‌گیری، ترجمه همزمان، تشخیص صدا، انتقال صوت و تصویر داریم باید به فکر تجهیز سالن کنفرانس برای شرکت یا مجموعه خود باشیم.

شرکت آوا تدبیر ارائه‌دهنده خدمات منحصر‌به‌فرد و ویژه در این زمینه است، لازم به ذکر است که تجهیز سالن کنفرانس می‌تواند ضمن فراهم کردن یک محیط حرفه‌ای و ایجاد زمینه‌ای عالی برای یک جلسه، تأثیر خوبی روی مذاکره و روند کاری شما داشته باشد، البته مراحل تجهیز سالن کنفرانس و همچنین استفاده از محصولات مناسب و سازگار با یکدیگر و متناسب با بودجه مدنظر از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

نکات مهم تجهیز سالن کنفرانس

سالن‌های اختصاصی کنفرانس می‌تواند با فراهم کردن محیطی رسمی و حرفه‌ای زمینه‌ای عالی برای برگزاری یک جلسه کاری مهم باشد تا جایی که بتواند تأثیر به یاد ماندنی از بیزینس شما به جا بگذارد. شاید تا به حال به این مورد رسیده باشید که چه نکته‌های منفی می‌تواند در برگزاری جلسه در یک مکان عمومی وجود داشته باشد، اما اگر ما از سالن کنفرانس اختصاصی خود استفاده کنیم چطور؟ در دنیای امروزی و عصر جدید سالن‌های کنفرانس از شکل قدیمی خود خارج شده‌اند و با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن سیستم‌های قدرتمند دیجیتال تمامی کارفرمایان به سمت سیستم‌های دیجیتال و کنترل مرکزی روی آورده‌اند.

موارد مهمی که برای کارفرمایان و افرادی که تصمیم به تجهیز سالن کنفرانس می‌گیرند این است که بتوانند مستندسازی سازی درستی از جلسه شان داشته باشند، در کاربری و استفاده از سیستم کنفرانس بتوانند به‌راحتی عمل کنند و قابلیت ارتباط همزمان با نقاط مدنظرشان را داشته باشند. تمامی نکاتی که ذکر کردیم نیازمند تجهیزات خاص در زمینه صدا، تصویر، شبکه، نور و … است که در ادامه مطلب به بررسی هر یک از این موارد و ضرورت وجود آن‌ها برای راه‌اندازی سالن کنفرانس استاندارد می‌پردازیم.

سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال نسل جدید سیستم‌های کنفرانس به شمار می‌آید که به کاربران امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را از جمله: سیستم رأی‌گیری، ترجمه همزمان و سیستم اتوترکینگ بهره می‌برد. اتوترکینگ به قابلیتی گفته می‌شود که در آن هنگام دریافت صدا از هر میکروفون، سیستم کنفرانس به‌صورت خودکار اقدام به تصویربرداری از آن فرد خواهد کرد، در ادامه به بررسی کامل‌تر از اتوترکینگ خواهیم پرداخت، درحال حاضر سیستم‌های کنفرانس دیجیتال به‌دلیل امکانات و قابلیت‌های کاربردی در اتاق جلسات یکی از اولین گزینه‌های کارفرمایان برای انتخاب است و سیستم‌های کنفرانس آنالوگ جای خودشان را به نسل جدید یعنی سیستم‌های کنفرانس دیجیتال داده‌اند، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و کامل تر در رابطه با تجهیز سالن کنفرانس با سیستم دیجیتال و آنالوگ با کارشناسان شرکت آوا تدبیر در ارتباط باشید.

چند نکته مهم و کاربردی برای خرید سیستم کنفرانس

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید سیستم کنفرانس، تعداد و کیفیت امکاناتی است که با خود به همراه دارد. سیستم کنفرانس می‌تواند امکانات متعددی داشته باشد که بسته به نیاز، افراد و سازمان‌ها می‌توانند یک یا چند مورد از آن‌ها را استفاده کنند. یقیناً استفاده از برندهای معتبر در زمینه تجهیز سالن کنفرانس کمک شایانی به کیفیت خروجی پروژه می‌کند، از این جهت که برندهای معتبر کیفیت قابل قبول وخدمات بهتری را به شما ارائه می‌دهند، برای انتخاب دقیق‌تر و بهتر در این زمینه شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سیستم صوت جانبی سالن کنفرانس

سیستم صوت جانبی سالن کنفرانس زنجیره‌ای از تجهیزات سالن کنفرانس است که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم اصطلاحاً صدایی با وفاداری بالا و استاندارد برای سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها و همچنین پخش مولتی مدیا در سالن موردنظر داشته باشیم. این تجهیزات شامل موارد مختلفی می‌شود که باید به‌صورت دقیق به بررسی آن‌ها بپردازید، البته لازم به ذکر است که طراحی و انتخاب تجهیزات باتوجه‌به هر فضا و معماری متفاوت است.

بهترین شرکت تجهیز سالن کنفرانس در ایران

شرکت آوا تدبیر آرتین به شماره ثبت 82113، با استفاده از مهندسین و متخصصان خبره ارائه‌دهنده خدمات تخصصی در زمینه‌های: تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سالن همایش، تجهیز سالن آمفی تئاتر، تجهیز سینما خصوصی، تجهیز استودیو صدا و سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه در سراسر کشور عزیزمان ایران است، شما می‌توانید برای مشاوره تخصصی رایگان و همچنین دریافت پیش فاکتور با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا باتوجه‌ به نوع پروژه و بودجه اختصاص یافته بهترین تجربه از خدمات ذکر شده را داشته باشید.

توجه! این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده نگارش شده است.
آی تی جو مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای تبلیغاتی ندارد.

آی تی جو بستری جهت اطلاع رسانی، مدیریت و برگزاری وبینارهای تخصصی و آموزشی شما