Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوسک تبلیغاتی

تبلیغات همیشه دغدغه اصلی مدیران کسب‌وکارهای مختلف است. اینکه بتوانید پیام تبلیغاتی خود را به روشی تأثیرگذار به مخاطبان القا کنید و برند تجاری خود را به بهترین شکل ترویج دهید، نیازمند خلاقیت و البته استفاده از روش‌های کارآمد روز است. خوشبختانه، به لطف فناوری‌های هوشمندی مانند دیجیتال ساینیج و راهکارهای آن، روش‌های تبلیغاتی جان تازه‌ای گرفته‌اند. کیوسک تبلیغاتی یکی از راهکارهایی است که این فناوری به شما ارائه می‌دهد اما کیوسک تبلیغاتی چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ و این کیوسک چه کمکی به رشد کسب‌وکار ما می‌کند؟ در این مقاله، به این سؤالات مهم پاسخ داده‌ایم و روشی برای تهیه بهترین کیوسک تبلیغاتی معرفی کرده‌ایم.

کیوسک تبلیغاتی چیست؟

کیوسک تبلیغاتی نوعی کیوسک خودسرویس یا تعاملی است که از طریق نمایشگر لمسی با مشتریان و مخاطبان یک کسب‌وکار ارتباط برقرار می‌کند. این کیوسک طوری طراحی شده تا بتواند پیام‌های تبلیغاتی را به شکلی هوشمند و مؤثر نمایش دهد. به این ترتیب، هم محصولات و خدمات شما به بهترین شکل تبلیغ می‌شوند و هم به ترویج برند خود کمک می‌کنید.

کیوسک تبلیغاتی چگونه کار می‌کند؟

به طور کلی، راهکارهای دیجیتال ساینیج از سه بخش اصلی تشکیل شده‌اند:

  • نرم‌افزاری؛
  • سخت‌افزاری؛
  • محتوا.

در بخش نرم‌افزاری، شما با یک سامانه مدیریت محتوا سروکار دارید که مانند سایر سامانه‌ها یک پنل کاربری اختصاصی دارد. این سامانه به شما کمک می‌کند تا محتوای مورد نظر خود برای نمایش در کیوسک‌هایی که کاربردهای سفارش‌دهی، نوبت‌دهی، پرداخت، صدور بلیت یا در مورد کیوسک‌های تبلیغاتی، کاربرد تبلیغاتی دارند را آماده کنید.

بخش دوم از راهکارهای دیجیتال ساینیج که برای مشتریان شما ملموس‌تر است را سخت‌افزارها تشکیل می‌دهند. این سخت‌افزارها ممکن است ابزارهایی مانند کیوسک‌ها فضای باز یا کیوسک فضای بسته یا حتی نمایشگر تجاری باشند. کیوسک تبلیغاتی که یکی از انواع این سخت‌افزارها است، به شکل استند کیوسک، کیوسک دیواری یا کیوسک پیشخوان طراحی می‌شود.

در بخش سوم از راهکارهای دیجیتال ساینیج هم شما به عنوان مدیر تبلیغاتی یک کسب‌وکار نقش مهمی دارید. این پیام‌های تبلیغاتی از طریق سامانه مدیریت محتوا طراحی می‌شوند و بر اساس زمان‌بندی خاصی که شما تعیین می‌کنید، به نمایش درمی‌آیند. برای اینکه محتوای تبلیغاتی جذاب‌تری داشته باشید، باید اصول طراحی پیام‌های تبلیغاتی در راهکارهای هوشمند دیجیتال ساینیج را بدانید.

کیوسک تبلیغاتی چه کمکی به رشد کسب‌وکار ما می‌کند؟

مهم‌ترین سؤالی که موقع خرید کیوسک‌های تبلیغاتی در ذهن مدیران شکل می‌گیرد، این است که خرید این کیوسک چه مزیتی دارد؟ چرا باید هزینه‌ای را به خرید این کیوسک اختصاص بدهیم؟ برای پاسخ به این سؤال، باید ۳ مزیت مهم کیوسک تبلیغاتی را یادآوری کرد. کیوسک‌های تبلیغاتی معمولا در مراکز تجاری، کانون‌های تبلیغاتی و اماکن پررفت‌وآمد مانند ایستگاه‌های حمل‌ونقل و مراکز درمانی مزیت‌ها و کاربردهای مختلفی دارند.

انتقال پیام تجاری به روشی هوشمند و مؤثر

مهم‌ترین مزیت کیوسک‌های تبلیغاتی این است که تبلیغات را به شکل مستقیم انجام نمی‌دهند. کیوسک‌های تبلیغاتی معمولا گزینه‌هایی مانند گردونه شانس دارند که باعث می‌شوند مخاطب شما به شکل مؤثرتری پیام تجاری و تبلیغاتی شما را دریافت کند.

این ویژگی در کسب‌وکارهایی که مخاطبان آنها از نسل z هستند، اهمیت بیشتری می‌یابد. مخاطبان این نسل از کودکی با ابزارهای هوشمند و فناوری‌های مختلف سروکار داشته‌اند. بنابراین، از کیوسک‌ها بیشتر استقبال می‌کنند. در نتیجه، پیام تبلیغاتی شما اگر هوشمندانه طراحی شده باشد، روی این نسل که تعداد آنها هم کم نیست، تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

هدفمند شدن تبلیغات

کیوسک‌های تبلیغاتی را می‌توانید برای تبلیغات هدفمند نیز به کار ببرید. این کیوسک‌ها می‌توانند بسته به کسب‌وکار شما تبلیغات را نمایش دهند. به عنوان مثال، اگر در مرکز درمانی کار می‌کنید، کیوسک‌ها می‌توانند به تبلیغ محصولات بهداشتی یا مکمل‌های سلامتی اختصاص یابند. به این ترتیب، مخاطبانی که با هدف درمان به مرکز شما پا گذاشته‌اند، از وجود محصولاتی که به بهبود سلامتی آنها کمک می‌کند، اطلاع می‌یابند. در این صورت، احتمال فروش محصولات شما بیشتر خواهد شد.

آشنایی با نیازها و ترجیحات مشتریان

در تبلیغات، شناخت نیازهای مخاطب و طراحی پیام‌های تبلیغاتی بر اساس آن حرف اول را می‌زند. خوشبختانه، کیوسک تبلیغاتی در این زمینه نیز به شما کمک می‌کند. این کیوسک امکان گزارش‌دهی آنی دارد و می‌تواند اطلاعات جامعی درباره مشتریان به شما منتقل کند. در واقع، هر مشتری که به کیوسک شما مراجعه می‌کند، نیازها و ترجیحات خاص خود را دارد و این مسئله از مطالبی که مطالعه می‌کند یا جستجوهایی که در محتوای کیوسک انجام می‌دهد، مشخص می‌شود. با دریافت گزارش جامعی که کیوسک در اختیارتان می‌گذارد، یک نقشه راه برای تبلیغات مؤثر خواهید داشت.

از کجا کیوسک تبلیغاتی بخریم؟

آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های کیوسک تبلیغاتی باعث می‌شود که مدیران کسب‌وکار به فکر تهیه این کیوسک بیفتند. بااین‌حال، برای خرید کیوسک تبلیغاتی باید سراغ بهترین برندهای موجود رفت. دیجی سان یکی از برندهای تجاری است که این روزها در زمینه طراحی و تولید راهکارهای هوشمند حرف‌های مهمی برای گفتن دارد. این شرکت دانش‌بنیان با بیش از ده سال سابقه موفق به شما کمک می‌کند تا دانش روز دنیا را به خدمت کسب‌وکار خود درآورید.

کیوسک‌های تبلیغاتی دیجی سان در مدل‌های سان رایز، سان ویژن، سان اینفو و سان ویو هر کدام طوری طراحی شده‌اند که برای به کارگیری در کسب‌وکارهای مختلف مفید باشند. به عنوان مثال، کیوسک سان اینفو طراحی چوبی دارد تا مناسب کسب‌وکارهایی باشد که فضای تجاری آنها دکوراسیونی چوبی یا هماهنگ با آن دارد.

کیوسک‌های دیجی سان همگی از طریق سامانه مدیریت محتوای نت بی کنترل می‌شوند که کاربری بسیار ساده‌ای دارد. با کمک ویجت‌های اختصاصی این سامانه می‌توانید محتوایی خلاقانه طراحی کنید تا برندی متمایز داشته باشید.

برای سفارش کیوسک تبلیغاتی دیجی سان کافیست با کارشناسان بخش فروش این شرکت تماس بگیرید. آنها با انجام مصاحبه‌ای دقیق نیازهای کسب‌وکار شما را مشخص می‌کنند. سپس، بر اساس نیازهای تجاری و ترجیحات شما بهترین مدل از کیوسک تبلیغاتی دیجی سان را به شما پیشنهاد می‌دهند.

توجه! این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده نگارش شده است.
آی تی جو مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای تبلیغاتی ندارد.