Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربردی ترین پاکت های پنجره دار برای فروش اینترنتی

کاربردی ترین پاکت های پنجره دار برای فروش اینترنتی را در زیپ پک مشاهده کنید

برای پاسخ به سوال پاکت پنجره دار چیست و چگونه می توان به فروش اینترنتی کمک کرد؟ که سوال بسیاری از خریداران میباشد باید گفت به پاکتی که کناره هایش دوخت و زیرش حالت پاشنه (گاست) و پنجره دار است پاکت پنجره دار می گویند. پنجره این پاکت برای نمایش محصول است که به سبب نمایش محتویات داخل پاکت به فروش اینترنتی بسیار کمک می کند.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • معرفی انواع پاکت پنجره دار
  • ویژگی های پاکت پنجره دار
  • موارد مصرف پاکت پنجره دار
  • چاپ پاکت پنجره دار
  • اهمیت پاکت بسته بندی

معرفی انواع پاکت پنجره دار

پاکت پنجره مینیاتوری

لایه داخل پلی اتیلین ۱۰۰میکرون

لایه بیرونی پلی استر شفاف رنگی ۱۲میکرون

پاکت پنجره طلایی

لایه داخلی پلی اتیلین

وسط پلی استر متالایز

بیرونی پلی استر شفاف طلایی

کرافت پنجره دار

لایه داخلی پلی اتیلین

وسط پلی استر شفاف

بیرونی پلی استر شفاف با لمینت کاغذ

گلاسه پنجره دار

لایه داخلی پلی اتیلین

وسط پلی استر شفاف

بیرونی پلی استر شفاف با لمینت کاغذ گلاسه

کرافت پنجره رنگی

لایه داخلی پلی اتیلین

وسط پلی استر شفاف

بیرونی پلی استر شفاف با لمینت کاغذ رنگی

توجه کنید

جنس لایه داخلی تمامی پاکت ها از نوع پلی اتیلن بهداشتی یا اصطلاحا food grade است.درصورت نیاز مجوز بهداشت تقدیمتون میشود.

ویژگی های پاکت پنجره دار

پاکت پنجره دار دارای گاست (پاشنه) میباشد.بنابراین بعد از پر کردن،محصول به صورت ایستاده قرار میگیرد و زیپ با کیفیت این پاکت این امکان را به مصرف کننده میدهد که بار ها از پاکت استفاده کند.

  • پاکت های پنجره دار از جمله پاکت های پر کاربرد در صنعت بسته بندی به شمار می آید
  • محبوب ترین پاکت در بین پاکت های ایستاده هستند.
  • مقرون به صرفه ترین پاکت در بازار می باشد.
  • مناسب محصولات سبک است.

پاکت پنجره دار در اصل یک کیسه پلاستیکی بسته شده با یک ته گرد است.

پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) به گونه ای طراحی شده است که برای مقاومت بیشتر آن، لبه گاست به دو طرف دیواره ها جوش داده شده است.برخلاف فرم های دیگر بسته بندی انعطاف پذیرپاکت زیپ دار گاست دار یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار)می تواند بدون نیاز به هیچگونه پشتیبان، عمودی بایستد.سبب این امر گاست پایین پاکت می باشد.

پاکت زیپدار گاست دار یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) مقرون به صرفه ترین پاکت در بازار بوده و مناسب بسته بندی محصولات سبک می باشد.

  • قابلیت ایستایی بالا
  • نمای خوبی را در قفسه میدهد.
  • مقاوم بودن در مقابل فشار
  • پنجره داربودن
  • جنس مناسب
  • زیپ با کیفیت (به دلیل زیپ با کیفیت قابلیت چندین بار مصرف بودن را دارد.)

در دو سمت پاکت بالا زیپ شیاری است بعد از اینکه در صورت صلاح دید دوخت بزنید بالای زیپ را، باعث میشود مصرف کننده در هنگام استفاده از پاکت به راحتی از این شیار ها پاکت را پاره کند و از زیپش استفاده کند.

نکته دیگری که مهم است برای دوستانی ک ارسال به شهر های دیگر دارند پرس کردن پاکت میباشد،که از محصول داخل پاکت به خوبی محافظت میکند پرس های کنار و زیر پاکت از کیفیت قابل قبولی بر خوردار است.اما در اثر فشار در ارگان های ارسال بار این امکان وجود دارد زیپ پاکت باز شود دوخت حرارتی باعث ایمن نگه داشتن محصول شما میشود این حس به مشتری شما منتقل میشود بعد از پر شدن پاکت توسط مصرف کننده  از پلمپ بازشده است.

موارد مصرف پاکت پنجره دار

بسته بندی خشکبار

بسته بندی ادویه جات

بسته بندی آجیل

بسته بندی گرانولا

بسته بندی میوه خشک

بسته بندی شکلات

بسته بندی سویق

بسته بندی گیاهان دارویی

بسته بندی چای ماسلا

بسته بندی قهوه

بسته بندی مشتقات قهوه

بسته بندی چای

بسته بندی ادویه جات

بسته بندی انواع پودر

چاپ پاکت پنجره دار

دو نوع چاپ را میتوانیم پیشنهاد دهیم:

۱-چاپ سیلندر

در چاپ سیلندر یا فول کالر به هر نحو یا ضخامت میتوانیم تولید کنیم

داشتن مجوز و سفارش حداقلی ۱۰۰۰ کیلو گرم از یک سایز اجباری میباشد.

در ۱۰۰۰ کیلو گرم با توجه به سایز شما تعداد طرحی که در یک ست سیلندر میشود قرار داد بعد از بررسی طرح مد نظر اعلام میگردد.

۲-چاپ سیلک

برای سفارش چلپ سیلک حداقل سفارش از یک سایز یک طرح یک رنگ پاکت ۱۰۰۰ عدد میباشد.

  • پس زمینه خوده رنگ پاکت میباشد
  • با توجه به سایز پاکت تعداد رنگ چاپ در یک سمت مشخص میشود
  • فقط جولو و پشت پاکت چاپ انجام میشود
  • تلفیق رنگ ممکن نیست.

اهمیت پاکت بسته بندی

بسته بندی محصولات شما اغلب برای حمل و نقل و عرضه آن‌ها به بازار ضروری است، اما فرصتی عالی برای افزایش فروش است.

طبق یک مطالعه اخیر، ۷۲ درصد از مصرف کنندگان می‌گویند طراحی بسته بندی بر تصمیمات خرید آن‌ها تأثیر می‌گذارد. اگر به اندازه کافی بر روی بسته بندی خود تمرکز نکنید، فروش بالقوه و فرصت های تبلیغ برند خود را از دست خواهید داد.

بیایید بررسی کنیم که بسته بندی محصول چگونه می‌تواند بر فروش تأثیر بگذارد و چرا اینقدر مهم است.پاکت بسته بندی نقش های مهمی را برای شرکت ها و مشتریان امروزی ایفا می‌کند و در کنار کارکردهای مرتبط با بازاریابی، فروش و آگاهی از برند، نقش های کاربردی متنوعی دارد. یکی از نقش های کاربردی مهمی که بسته بندی ایفا می‌کند محافظت از محصولات در حین حمل و نقل و تا زمانی که مشتری بسته بندی را باز کند است. اگر محصول در هنگام دریافت مشتری آسیب ببیند، تصور آن‌ها از شرکت شما نیز آسیب می بیند و احتمالاً باید محصول را جایگزین کنید یا پول او را بازپرداخت کنید.

باز کردن بسته بندی نیز باید آسان باشد و طراحی بسته بندی باید باز کردن بسته بندی محصول را آسان کند، زیرا این کار تجربه بهتری را برای مشتری فراهم می‌کند.

نقش کاربردی دیگری که بسته بندی ایفا می‌کند کمک به مصرف کنندگان در شناسایی محصولات است اطلاعات کافی را از طریق متن، تصاویر و سایر اشکال ارتباطی ارائه دهد تا مصرف کننده بتواند به سرعت آنچه را که در بسته است شناسایی کند.

تفاوت در بسته بندی، مانند رنگ، همچنین می‌تواند برای نشان دادن مدل های مختلف برند یک محصول مفید باشد. بسته بندی شامل عناصر برند مانند لوگو، رنگ برند و فونت برند نیز می‌تواند به مشتریان در شناسایی شرکت تولید کننده محصول کمک کند.

همچنین می‌تواند به مشتریان جدید کمک کند تا برند شما را بشناسند و آگاهی از برند را افزایش دهند. بسته بندی یک فرصت عالی برای آگاهی از برند است و همچنین باید با شخصیت برند شرکتی که محصول را می فروشد مطابقت داشته باشد.

 بسته بندی شما نقش مهمی در افزایش فروش دارد.

یکی از دلایلی که بسته بندی چنین تأثیری بر فروش دارد این است که بر درک مردم از محصول تأثیر می گذارد.

مطالعه ای از محققان دانشگاه توئنته در هلند از شرکت کنندگان خواست که تصاویر محصولات لبنی بسته بندی شده را مشاهده کنند و آن‌ها را در دسته بندی قرار دهند. آنها دریافتند که بسته بندی، به ویژه رنگ بسته بندی، نقش مهمی در نحوه درک شرکت کنندگان از محصولات دارد.

مطالعه دیگری که در frontiers in Psychology منتشر شد، به چگونگی تاثیر بسته بندی محصولات میان وعده بر نحوه درک کودکان از طعم محصولات پرداخت و شواهدی یافت که نشانه های بازاریابی روی بسته بندی تاثیر قابل توجهی دارد.

زیرا شرکت‌کنندگان به انواع بسته‌بندی‌ها نگاه کردند. آن‌ها دریافتند که وقتی شرکت‌کنندگان بسته‌بندی جذابی را می‌بینند، فعالیت مغزی شدیدتری دارند.

بسته بندی غیرجذاب باعث فعالیت در بخش هایی از مغز می‌شود که با احساسات منفی همراه است.این احساسات احتمالاً بر تصمیمات خریدار تأثیر می گذارد.

تلاش زیپ پک

طبق سال ها کار کردن در حوزه بسته بندی و اطلاعات گیری جامعه از مشتریان هدف هر حوزه توانستیم تجربه خوبی از مشورت با مشتریان با ارزش و محترم زیپ پک بدست بیاوریم

حاصل این تلاش های ارزنده سایت زیپ پک میباشد.

ما در سایت زیپ پک همه نوع تنوع بسته بندی به همراه بهترین کیفیت حال حاضر ایران را گرد آوری کرده ایم که حاصل این تنوع همه نوع بسته بندی تخصصی میباشد .چه پاکت هایی که نور عبور میکنند به اصطلاح یک رو شفاف یا پنجره دار چه پاکت هایی که ۱۰۰ درصد از نفوذ نور به داخل پاکت جلوگیری میکنند.

در سایت زیپ پک قیمت ها، تعداد در کیلو، مدل ها و سایز های مختلف درج شده اند که به راحتی میتوانید برای هر پاکت قیمت را مقایسه کنید و بهترین و منطقی ترین خرید را بر اساس ذهنیت و احتیاج های خودتان انجام دهید.

در این مقاله همه مدل های پاکت پنجره دار همراه با کارایی و سایر مزایاها را بررسی کردیم، حال برای خرید پاکت پنجره دار میتوانید به سایت زیپ پک مراجعه کنید.

تلفن : ۳۳۵۸۰۳۷۵-۰۲۸ 

رحیمی : ۰۹۱۲۰۳۷۹۹۰۳ 

وب سایت : zippack.ir 

توجه! این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده نگارش شده است.
آی تی جو مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای تبلیغاتی ندارد.