Web Analytics

چند استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای ارتقای درآمد شما

آی تی جو بستری جهت درج تبلیغات دانش محور محصولات شما

در این مقاله با ما همراه باشید با چند روش از دنیای دیجیتال مارکتینگ برای رونق کسب و کار شما در فضای آنلاین و ارتقای برند شما نزد افراد. شما نیز اگر روش هایی مناسب را سراغ دارید در قسمت دیدگاه ها آنها را با ما به اشترک بگذارید . 

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش‌های بازاریابی است که از اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند و مخاطبان و مشتریان را در هر کجا که آنلاین هستند به هم متصل می‌کنند.

حرفه ای ها می توانند در بازاریابی دیجیتال تخصص کسب کنند و تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را از طریق دوره ها و محتوا بهبود بخشند.

برخی از بخش های مهم بازاریابی دیجیتال به شرح زیر است.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO). : کانال هایی که از سئو سود می برند عبارتند از: وب سایت، وبلاگ، اینفوگرافیک

بازاریابی محتوا.: کانال هایی که از بازاریابی محتوا سود می برند عبارتند از: پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی و کاغذهای سفید، اینفوگرافیک ها، بروشورهای آنلاین

بازاریابی ایمیلی : از جمله ایمیل هایی که حاوی پیگیری، استقبال مشتری، تبلیغات، نکاتی برای پرورش مشتری، خبرنامه های اشتراک وبلاگ و غیره است.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی :. از جمله بازاریابی در فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، پینترست

پرداخت به ازای کلیک (PPC) : به عنوان مثال، تبلیغات پولی در فیس بوک، توییت های تبلیغاتی، پیام های حمایت شده لینکدین و غیره.

بازاریابی وابسته : به عنوان مثال، پیوندهای وابسته در حساب های رسانه های اجتماعی و تبلیغات ویدیویی در برنامه شریک YouTube

تبلیغات بومی : مانند تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات فیسبوک

اتوماسیون بازاریابی: به عنوان مثال، اتوماسیون گردش‌های کاری پیشرو، خبرنامه‌های ایمیل، به‌روزرسانی فهرست مخاطبین، برنامه‌ریزی پست رسانه‌های اجتماعی، ردیابی کمپین و گزارش‌دهی

روابط عمومی آنلاین: کانال هایی که از تلاش های روابط عمومی سود می برند عبارتند از: ارتباط با خبرنگاران از طریق رسانه های اجتماعی، تعامل از طریق وبلاگ ها یا وب سایت ها، و تعامل از طریق بررسی آنلاین

بازاریابی درونگرا: شامل یک رویکرد کامل برای جذب، درگیر کردن و خوشحال کردن مشتریان با استفاده از محتوای آنلاین از طریق هر یک یا همه روش‌های ذکر شده در بالا

1. انعطاف پذیر باشید و برای تغییر آماده باشید.

پذیرش تغییرات سریع در دنیای دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی ابزارها، استراتژی ها و تاکتیک های جدید بر این اساس، برای موفقیت و شکوفایی کسب و کارها در دنیای امروز ضروری است. مثلا اگر تابحال سراغ خدمات سئو نرفته اید میتوانید سئو حرفه ای سایت خود را استارت بزنید .

2. اهداف هوشمندانه تعیین کنید

تعیین اهداف خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان که با برنامه بازاریابی دیجیتال شما سازگار باشد بسیار مهم است. به عنوان مثال، هدف تبدیل می تواند افزایش میانگین ارزش سفارشات در فروش آنلاین از 30 دلار به 40 دلار باشد.

3. اجرای منظم برنامه ها

هنگامی که یک برنامه هدف برای دستیابی به اهداف هوشمندانه خود ایجاد کردید، باید برنامه را طبق برنامه اجرا کنید. اجرای بی نقص به شما این امکان را می دهد که داده ها را جمع آوری کنید و تغییراتی در برنامه خود ایجاد کنید تا با بازخورد مشتریان مطابقت داشته باشد. این تغییرات نیز باید به سرعت اجرا شوند.

4. در طول فرآیند خلاقیت را به کار بگیرید.

درست از مرحله برنامه ریزی، در استفاده از محتوا و همچنین کانال های مختلف یکپارچه (بازاریابی همه کانالی) برای دستیابی به مخاطبان و مشتریان هدف، نوآور و خلاق باشید که سفارش ساخت سایت در این زمینه میتواند راه های تبلیغاتی بسیار متنوع تری را در اختیار شما قرار بدهد .

محتوا می‌تواند شامل تصاویر، اینفوگرافیک، ویدیو، وب‌سایت‌های مدرن، طرح‌های زیبا و غیره باشد. کانال‌های یکپارچه می‌توانند شامل فروشگاه‌های موبایل، اجتماعی، وب، تلفن و فیزیکی باشند.

5. مخاطبان هدف با تقسیم بندی بازار

درک مخاطبان هدف و ارتباط با آنها در هر کجا که باشند برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. بخش‌بندی بازاریابی برای کمک به بازاریابان برای انجام این کار با مطالعه رفتار/ویژگی‌های مخاطب و گروه‌بندی ویژگی‌های مشابه مفید است، به طوری که می‌توان نیازهای مخاطب را بر این اساس اولویت‌بندی کرد. استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون می تواند به بازاریابان کمک کند تا به سطوح بالاتری از جزئیات و دقت به روشی کارآمد دست یابند 

6. کانال ها، تاکتیک ها و استراتژی های خود را متنوع کنید

با درک این موضوع که هیچ استراتژی بازاریابی دیجیتالی کاملی نیست، می توانید این ایده را بپذیرید که آزمایش با کانال ها، تاکتیک ها و استراتژی های مختلف بخش مهمی از دستیابی به موفقیت است.

یکی از مزایای این ذهنیت این است که با مخاطبان و مشتریان مختلفی روبرو می شوید که نمی دانستید وجود دارند. این مخاطبان و مشتریان جدید می توانند به شما در یافتن جریان های درآمدی جدید کمک کنند.

7. فروش و بازاریابی خود را یکپارچه کنید

ادغام فروش و بازاریابی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تمام جنبه‌های بازاریابی دیجیتال را به حداکثر برسانند زیرا این تیم‌ها با هدفی متمرکز بر خلاف کار علیه یکدیگر (دانسته یا ناآگاهانه) کار خواهند کرد.

8. داده ها را جمع آوری، اندازه گیری، پیگیری و تجزیه و تحلیل کنید

امروزه داده‌ها نه تنها برای ارائه خدماتی که به مشتریان شما انتظار دارند، بلکه برای همگام شدن با رقبا نیز بسیار مهم است. به این ترتیب، جمع‌آوری، اندازه‌گیری، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده‌ها در زمان واقعی برای به دست آوردن بینش، برای موفقیت کسب‌وکارها در تلاش‌های بازاریابی دیجیتالی خود به سادگی ضروری است.

9. همیشه با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

مشتریان امروز می خواهند همیشه با فروشندگان منتخب آنها ارتباط برقرار کنند و بدانند چه اتفاقی می افتد. بنابراین، کسب‌وکارها باید محیطی همیشه مرتبط ایجاد کنند تا این تمایل را نه تنها با ارائه محتوای به‌روز، بلکه با استفاده از ابزارهایی (مانند چت‌بات‌ها) که دریافت و ارسال محتوا را آسان‌تر می‌کنند، ایجاد کنند.

10. بازخورد جمع آوری کنید و به آن پاسخ دهید.

از نظرسنجی ها، نظرسنجی ها و فرم های نظر برای جمع آوری بازخورد از مخاطبان و مشتریان استفاده کنید. می‌توانید از یکی از قالب‌های ایمیل بازخورد رایگان ما استفاده کنید.

هنگامی که نظر مشتری را دریافت کردید، از آن برای اطلاع دادن اینکه کدام استراتژی‌ها کار می‌کنند و کدام‌ها نه، استفاده کنید و سپس بر اساس آن تنظیم کنید. بهبود مداوم شما را به موفقیت در بازاریابی دیجیتال سوق می دهد.

سئو در دیجیتال مارکتینگ

یکی از اصلی ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ در تمامی حوزه های کاری بازاریابی سئو برای سایت ها می باشد با سرمایه گذاری بر روی سئو شسایت خود میتوانید انتظار درآمد چشمگیر در بازه های شش تا یکساله را داشته باشید به نحوی که بعد از به نتیجه رسیدن اهداف سئویی شما نیاز باشد به دلیل سفارشات بالا کسب و کار خود را گسترده نمایید و نیروهای جدیدی را به مجموعه خود اضافه نمایید البته به شرطی که با یک شرکت سئو معتبر و حرفه ای همکاری داشته باشید . 

سخن انتهایی

با اجرای درست استراتژی های سئو بدون شک میتوانید شاهد گسترده شدن کسب و کار خود و افزایش درآمد چشمگیر باشید مواردی که در بالا ذکر گردید ایده هایی بود برای بهبود کسب و کار شما در فضای آنلاین و امیدواریم که برای شما اثر گذار بوده باشد برای خواندن مقالات بیشتر توصیه میشود که به وب سایت مجازی مارکت مراجعه نمایید زیرا در این سایت اموزش های بسیار خوبی را در حوزه سئو ، طراحی سایت ، تبلیغات آنلاین خواهید یافت . 

توجه! این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده نگارش شده است.
آی تی جو مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای تبلیغاتی ندارد.

آی تی جو بستری جهت اطلاع رسانی، مدیریت و برگزاری وبینارهای تخصصی و آموزشی شما