سامسونگ امروز نیز به کمپین تبلیغاتی خود برای تحقیر دستگاههای اپل ادامه داد و این بار مجموعهای از توییتها را به اشتراک گذاشت که در آن فقدان تولید آیفون تاشو توسط اپل برجسته شد و دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو در مقابل دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 مورد تمسخر قرار گرفت.
سامسونگ از روزهای قبل از معرفی مدلهای جدید آیفون 14، شروع به انتشار تبلیغات ضد اپل کرده است؛ این شرکت سابقه طولانی در توهین به دستگاههای اپل برای تبلیغ محصولات خود دارد.
سامسونگ هفته قبل در ویدیوی خود شروع به تمسخر اپل برای آیفون 14 جدید کرد. سامسونگ از دو دستگاه گلکسی S22 اولترا و Z Flip 4 علیه آن استفاده کرد. ویدیوی جدید با عنوان Buckle Up عدم وجود نوآوری در آیفون 14 را نشان میدهد.
دومین تبلیغ با عنوان «به طرف مقابل بپیوندید (Join the flip side)» که در روز پنجشنبه منتشر شد، تلاش کرد تا با نشان دادن یک طرفدار سرسخت آیفون که به فناوری تاشو علاقه دارد، کاربران را متقاعد کند که آیفون را با گلکسی Flip جایگزین کنند.
سامسونگ در گذشته نیز تصمیمات طراحی اپل مانند حذف جک هدفون را مورد تمسخر قرار داده است، ولی بعدها از آن پیروی کرده و چند سال بعد همان حرکت را انجام داده است. سامسونگ در مورد گوشیهای تاشو و دوربین با کیفیت پیشتاز است، زیرا اولین شرکتی بود که دستگاههای تاشو و دوربینهای با وضوح بالا را به بازار عرضه کرد؛ اما باید ببینیم آیا ویژگیهایی در آیفون 14 پرو وجود دارد که سامسونگ در آینده از آنها استفاده کند یا نه؟