گوگل پلی از این پس لوگوی جدیدی به مناسبت جشن 10 سالگی خود خواهد داشت. گوگل، شکل کلی لوگوی گوگل پلی را کمی تغییر داده است، اما قابل توجه ترین تغییر، بهکارگیری رنگهای کمتر زنده است که بیشتر با رنگهای سبز، زرد، آبی و قرمزی که گوگل برای بسیاری از خدمات دیگر خود استفاده میکند، مطابقت دارد. این یک تنظیم ظریف است که همچنین تکمیلکننده لوگوی جدید کروم است که در اوایل سال جاری به روز شد.
تیان لیم، معاون گوگل پلی توضیح میدهد: «ما در حال معرفی یک لوگوی جدید هستیم که جادوی گوگل را بهتر منعکس میکند و با لوگوی بسیاری از محصولات مفید ما – جستجو، دستیار، عکسها، جیمیل و موارد دیگر مطابقت دارد. لوگو و نماد جدید همچنین نشان دهنده 10 سال فعالیت گوگل پلی پس از تغییر نام تجاری آن از اندروید مارکت در سال 2012 است.
لیم می گوید: «یک دهه بعد از آغاز کار گوگل پلی، اکنون بیش از 2.5 میلیارد نفر در بیش از 190 کشور هر ماه از این برنامه برای یافتن برنامهها، بازیها و محتوای دیجیتال استفاده میکنند و بیش از 2 میلیون توسعهدهنده با ما همکاری میکنند تا کسب و کار خود را ایجاد کنند و به کاربران در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند.»