رویداد «تِک تاک | TechTalk» بار دیگر میزبان جمعی از CTOها، Tech Leadها و برنامهنویسان ارشد شد تا در فضایی هدفمند تجربهمحور به تبادل دانش بپردازند، شبکهسازی کنند و زمینههایی برای تعریف پروژههای جدید فراهم آورند.
برندهایی چون «نوبرکلاد»، «نوین هاب»، «صراف» و «علی بابا» به عنوان اسپانسرهای این رویداد، نقش برجسته و مؤثری در برگزاری این برنامه ایفا کردند. حضور برندها در چنین فضاهایی، سرمایهگذاری روی آیندهی اکوسیستم فناوری است. نه صرفاً هزینه تبلیغاتی، بلکه مشارکت در ساختن یک شبکه از تجربیاتِ بروز و قابل اعتماد که در دراز مدت، به نفع صنعت و کامیونیتیِ فنی خواهد بود.
کنداکتور دورهمی به صورت دو بخش طراحی شده بود: در بخش اول، آقای بهراد زاری (CTO سازیتو) دقایقی به ارائهی تجربهها و درسهای کلیدیِ خود در زمینهی «معماری و مقیاسپذیری» در این سالها پرداختند. سپس شرکتکنندگان به بازخورد، نقد و به اشتراکگذاری تجارب (موفقیتها و شکستها) پرداختند تا گفتگو تبدیل به محتوای آموزنده و قابل استفاده برای جمع شود. در بخش دوم، فضای آزاد شبکهسازی برای همردهها فراهم شد تا ارتباطات حرفهای شکل بگیرد، نیروهای سینیور شناسایی و پروژههای مشترک تعریف شوند.
این رویداد توسط «کافه ارتباط» با راهبری آقای امیر زمانیها (خالق این برند) برگزار شد. مجموعهای که سابقهی برگزاری دهها رویداد کسب و کاریِ حرفهای را در کارنامهی خود دارد که میداند چگونه مخاطبان تخصصی را جمع کند، محتوای کاربردی تولید نماید و فرصتهای همکاری میان سازمانها و افراد را پدید آورد. کافه ارتباط و تِکتاک، همچنان در مسیر تقویت این کامیونیتیِ فنی سینیور گام برمیدارند و درهای خود را به روی شرکتهایی که به توانمندسازی اکوسیستم فناوری ایران باور دارند، باز نگه میدارند.







